Eyes on me...

joi, 19 ianuarie 2012

"Traieste-ti viata...

      
             ...in asa fel incat ...sa nu pierzi niciodata copilul din tine!Pentru ca in spatele chipului trecut de   timp..mereu se gaseste un suflet de copil!"

     
         Daca va spun ca Mos Craciun mi-a adus o cutie de creioane colorate ma credeti?Si ca m-a bucurat maxim cadoul?Ma credeti?Probabil ca nu!Aaaa,si sa nu uit...Mi-a adus si o carte de colorat! :)
    Am fost la ziua nepoatei  mele de 4 ani inainte de Craciun si m-am surprins certandu-ma cu ea de la creioanele colorate si cine coloreaza codita poneiului!Cu privirea surorii mele atintita asupra mea am cedat! 
     "- Bineee,fie...deseneaza tuu codita!!! " Si am strambat-o! :D
   "Mos Craciun" fiind atunci pe faza a bagat in tartacuta si in ajun am primit cadoul mult asteptat!Aveam un zambet pana la urechi!Primul desen,o broscuta testoasa,l-am daruit cu autograf mai departe!Si a fost apreciat!Doar sunt o hartista,ce dracu! :))
    De vreo cateva seri incoace am lasat internetul,facebook-ul,messenger-ul si m-am apucat de colorat! :) 
   Activitate care ma relaxeaza maxim!Aseara eram in pat cu creioanele colorate in mana si cu cartea de colorat in fata si zambeam de nebuna!Parca nici nu as avea 25 de ani...Adica aproape 26...Dar,shhhht...nu mai spuneti la nimeni..:)
   Aseara am desenat doi fluturasi.Si sunt foarte mandra de "hopera"mea! :D Cand voi ajunge o hartista in ale coloratului le voi scoate la licitatie!Sigur vor valora milioane! :)) 
    
    Copilul din tine mai exista?! Sau l-ai uitat undeva intr-un colt? 

6 comentarii:

  1. @Nymphetamine: O sa vi le arat cand o sa am si eu un cablu de date de la aparat! :)
    Promit!Asta daca nu le fac cadou inainte de a le poza! :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilul din mine va exista mereu, in fiecare clipa din viata mea si dupa, asta sunt in esenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. suuuper! si mie imi place sa colorez :D

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma...